miercuri, 25 aprilie 2012

Praga – destinatie populara

 Praga este inscrisa in lista capitalelor europene care sunt vizitate anual de sute de mii de turisti si asta pe buna dreptate avand in vedere frumusetile pe care acest oras le ofera precum si cladirile vechi de o eleganta si un gust iesite din comun.

Dintre toate acestea iese in evidenta Ceasul Astronomic care este de multe ori un simbol pentru capitala ceha. El a fost realizat cu multa migala si munca de catre artistii secolului 15 si este construit din doua cadrane. Unul dintre aceste cadrane arata unde este situat soarele sau luna, iar cadranul numarul doi nu este altceva decat un calendar.
 
Viata de noapte foarte activa a orasului Praga precum si posibilitatile nenumarate de a face cumparaturi aici atrage turistii ca un magnet. Indiferent unde te cazezi, cu ajutorul metroului si a autobuzelor vei ajunge in centrul turistic imediat, iar un aspect pe care trebuie sa-l stii de la inceput este legat de biletele de calatorie.

Un bilet de calatorie este valabil o anumita perioada de timp de la cateva ore la cate zile. Cu un asemenea bilet poti circula atat cu autobuzul cat si cu metroul astfel ajungand oriunde doresti intr-un timp foarte scurt.
 
Cand am fost ultima data in Praga mi-a placut tot in afara de oamenii cu care am interactionat. Receptia hotelului in care am stat era foarte politicoasa si se purta extrem de grijuliu, dar odata ce am iesit din hotel am descoperit oameni nu tocmai atragatori cu turistii.

Nu vreau sa zic ca am avut sentiment de insecuritate pentru ca nu este asa, strazile erau pazite si totul era in regula, dar interactiunea cu vanzatoarele de la magazine precum si cu o femeie care lucra la o casa de schimb valutar m-a facut – poate - sa cataloghez gresit o intreaga natiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu