joi, 14 octombrie 2010

Insula Cozumel - Mexico

Insula se afla la mai putin de 30 minute de mers cu ferryboat-ul din apropiere de Cancun. Nu foarte bogata, ca de altfel mai toata tara, insula are o populatie de aproximativ 80.000 locuitori,  dar intr-un an primeste mult peste 500.000 de turisti dornici de soare, nisip fin si apa albastra.

Aici poti sta la plaja pe coasta de est daca iti place aglomeratia, barurile pline de bere, nachos si americani, care mai de care mai distrati, sau exista partea opusa unde valurile sunt perfecte pentru un surfer singuratic, nu neaparat experimentat.

Se poate opta pentru o plaja publica care de obicei nu este prea ingrijita sau pentru plaja unuia dintre numeroasele hoteluri. Aici ai totul la discretie: sporturi nautice, barci cu motor de inchiriat, hamac, pat de plaja, ospatari tot timpul in preajma pentru a mai aduce o Corona la 4$. 

In rest seara o poti petrece intr-unul din reastaurantele aflate in centrul insulei. Si surpriza am gasit aici si un restaurant cu specific romanesc. Deci daca nu-ti prieste mancarea mexicana care poate fi cam picanta uneori ai varianta restaurantului Dracula. Da, nu a fost prea original, dar macar este simplu si pentru straini sa recunoasca specificul. Patronul este un roman plecat din tara de mai mult de 10 ani care traieste foarte bine pa insula mexicana aflata in cealalta parte a lumii fata de locul lui natal. Aici am vazut turisti veniti din New York, Londra sau Amsterdam si toti erau foarte multumiti de alegerea facuta.

Cozumel - o insula pe care o recomand cu placere pentru cupluri ce doresc o vacanta de neuitat, grupuri mereu puse pe distractie sau o familie ce doreste relaxare intr-un mediu foarte placut.


2 comentarii:

  1. COZUMEL - I LOVE IT!!!
    Aici am fost in luna de miere!A fost incredibil!
    As vrea sa imi petrec in fiecare vare cate o luna de miere in Mexic... dar cu acelas sot !:p

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul acesta iubitul meu mi/a propus sa mergem in vacanta in Cozumel.E pentru prima data cand merg in America..ar fi si timpul..am ratacit destul prin Europa..sper ca va fi asa cum spuneti minunat

    RăspundețiȘtergere